• 8d14d284
  • 6198046e

Vijesti

Jiezhou Construction Machinery Tour Anji Trip

Jiangnan u julu je maglovito i kišovito.Od 10. do 12. jula, po slaboj kiši, Jiezhou Construction Machinery je započeo godišnju turneju team buildinga za sve zaposlene u kompaniji.
Naše mjesto putovanja ovog puta je: Anji, Zhejiang.

DAN 1
Obuka za proširenje:Ujutro 10., partneri su krenuli autobusom do letovališta "Anji, Zhejiang".U ugodnoj atmosferi u kojoj partneri razgovaraju i smiju se uskoro stiže 3-satna vožnja.Nakon pauze u hotelu nakon ručka, bili smo uzbuđeni što smo otišli u terenski trening kamp: Huangpu Jiangyuan Outdoor Camp.Nakon popodnevnog terenskog treninga, prijatelji su poboljšali međusobne odnose i produbili povjerenje tima.Svi se zabavljaju, a ja se još više radujem sutrašnjem driftu

DAN 2
Planinarenje · rafting:Veliki kanjon North Zhejiang u Anđiju je veoma poznat i njegov krajolik je veoma lep.Izvorska voda skrivena u planinama je kristalno čista.Došli smo rano sledećeg jutra.Popodne smo imali dugo očekivani rafting Grand Canyon.

DAN 3
Hidden Dragon Hundred Waterfalls · Anji Bamboo Sea.Pored Velikog kanjona i raftinga, Anji je poznata i po svom "Velikom moru od bambusa".To je ujedno i mjesto snimanja remek-djela velikog reditelja Li Ana "Crouching Tiger, Hidden Dragon".

Treći dan smo došli rano.
Prošla su tri bogata i srećna dana.Prijatelji na ovom putovanju poboljšali su svoje razumijevanje i produbili svoje odnose.Još punije Anjijevih dobrih planina i rijeka!Radujem se sljedećem putovanju~~